ADRIATIC osiguranje poduzima potrebne mjere i radnje vezane uz osiguranje prava na informiranost i zaštitu prava zainteresiranih osoba iz ugovora o osiguranju i oštećenika, u skladu s važećim propisima, pravilima struke i dobrim poslovnim običajima.
Nastojimo da sve osobe čiji pravni interes proizlazi ili je u vezi s ugovorom o osiguranju, kao i oštećenici, prvenstveno sve eventualne nedoumice ili sporove s nama riješe sporazumno, u mirnom postupku kod osiguratelja, podnošenjem pritužbe ili prigovora.
Pritužba je izjava nezadovoljstva koju nam upućujete u odnosu na:
Prigovor je izjava nezadovoljstva koju nam upućujete u postupku rješavanja odštetnih zahtjeva iz izvanugovorne odgovornosti za štetu.
Postupak rješavanja pritužbi odvojen je od postupka rješavanja odštetnih zahtjeva, prigovora, kao i od pojedinačnih zahtjeva za postupanje po ugovoru o osiguranju, odnosno zahtjeva za davanje informacija ili pojašnjenja, koji ne predstavljaju pritužbu prema odredbama Zakona o osiguranju.
Podnositelj pritužbe je osiguranik, ugovaratelj osiguranja ili korisnik iz ugovora o osiguranju.
Podnositelj prigovora je oštećenik u postupku rješavanja odštetnog zahtjeva iz izvanugovorne odgovornosti za štetu.
Pritužba može biti podnesena zbog:
Prigovor može biti podnesen zbog:
Pritužba/prigovor se podnosi:
Pritužba/prigovor treba sadržavati:
Instruktivni rok za podnošenje pritužbe/prigovora protiv naše odluke ili postupanja je 8 dana - od dana kada je podnositelj primio odluku na koju podnosi pritužbu/prigovor, odnosno od dana kada je saznao za razlog pritužbe/prigovora.
Ako pritužbu/prigovor zaprimimo izvan propisanog roka od 8 dana, mi ćemo istu ipak uzeti u razmatranje, a Vi nećete izgubiti pravo da na istu dobijete odgovor.
Rok za pisani odgovor na pritužbu/prigovor je 15 dana od dana primitka pritužbe/prigovora.
Iznimno, kada se odgovor ne može dati unutar roka, obavijesti ćemo podnositelja o razlozima kašnjenja i naznačiti kada će istraga vjerojatno biti dovršena i kada će biti odgovoreno na pritužbu/prigovor.
Odgovor se šalje podnositelju na isti način na koji je zaprimljen (putem obične pošte, elektroničke pošte) ili na drugi dogovoreni način.